گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

هر که دنیا خواهد ،دانش آموزد و هر که آخرت خواهد در عمل کوشد. (ابن سینا)

با سلام و احترام خدمت همکاران گرامی ،

امیدوارم ترم جدید را با انرژی  شروع کرده باشید!

لینکهای زیر را با توجه به درخواست همکاران که راجع به مسابقات علمی و عملی و المپیاد و ... می باشد جهت استفاده قرار می دهم ، ظاهراً مهلت المپیاد تا 6 بهمن می باشد .

با تشکر - آهنگری

از سوی دفتر آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش بارم بندی دروس مسابقات علمی عملی فنی حرفه ای سال تحصیلی91-90 اعلام گردید.جدول بارم بندی دروس را ازصفحه زیر دریافت نمایید.
 

کلیه فایل های مربوط به مسابقات و جشنواره های  فنی حرفه ای و کاردانش را ازصفحه زیر دریافت نمایید.شایان ذکر است کلیه فایل ها از سایت دفتر فنی حرفه ای و کاردانش وزارت دریافت شده و پس از کاهش حجم در سایت بار گذاری گردیده است.
این فایل ها شامل عناوین زیر می باشد.

جدول بارم بندی دروس مسابقات علمی عملی فنی حرفه ای - عناوین  آزمون دوازدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی - برگه های ثبت نام در مسابقات و جشنواره ها ویژه هنر آموزان و هنر جویان - ویرایش نهایی شیوه نامه اجرایی جشنواره ها و مسابقات هنرستان ها
ورود به صفحه دریافت فایل ها

ثبت نام در المپیاد های علمی دانش آموزان شروع شده است.یکی از این المپیاد ها المپیاد کامپیوتر می باشد.دانش آموزان سال دوم و سوم دبیرستان و همچنین دانش آموزان  دوم و سوم کامپیوتر شاخه فنی حرفه ای و کاردانش می توانند در المپیاد کامپیوتر شرکت نمایند.برای شرکت در این المپیاد نمره دروس ریاضی یک و ریاضی دو داوطلب نباید کمتر از پانزده باشد.مهلت ثبت نام تا شش بهمن ماه خواهد بود.جهت ثبت نام الکترونیکی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

 جهت آشنایی بیشتر با مراحل المپیاد کامپیوتر و دریافت نمونه سوالات مراحل مختلف این المپیاد به لینک های زیر مراجعه نمایید.

 معرفی المپیاد کامپیوتر

دریافت نمونه سوالات المپیاد کامپیوتر



نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , computergroup.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com